Kopia på Howard fåtölj

Maken och jag har skrivit en lång lista på allt som ska fixas och köpas in här hemma. Det är mycket och därför försöker jag leta billiga produkter men som ändå ser ut som vi vill och som förhoppningsvis även ska ha bra hållbarhet. Vi har en stor soffa som ska flyttas från Pyrets blivande rum ut i vardagsrummet (där har vi idag en 3 sits och en 2 sits soffa i vitt från IKEA som ska bort). Nu vill vi ha två fåtöljer som matchar den mörkgråa soffan. Tyvärr är det inte billigt med bra fåtöljer men jag har nu hittat två Howard kopior som jag tycker har ett bra pris. Vi ska givetvis prova båda exemplaren innan vi eventuellt bestämmer oss för att köpa dem. Pris på fåtöljen nedan är 3295 kr och finns på Furniturebox. Den andra finns på TheHome och kostar 3695 kr.

Billig kopia på Howardfåtölj
Bild: Furniturebox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0