Terör från GRANIT

För någon vecka sedan var vi iväg för att titta på Howardfåtöljerna som jag skrivit om tidigare. På The Home fick vi bra service och deras fåtöljer var riktigt sköna att sitta i. När vi kom till Furniture Box i Kungens Kurva var servicen urusel. Bakom disken i butiken stod en ung kille med stora hörlurar och tittade på You Tube. Jag, maken och lillebror var ensamma i butiken och inte en enda gång klev han fram från disken för att hjälpa till när jag frågade om olika saker. Det fanns en hel del saker vi hade tänkt oss att köpa men mycket fanns inte ens i butiken och måste köpas över nätet. Jag vill ju i alla fall se hur det ser ut innan jag köper det men det går inte enligt butikskillen. Deras fåtölj var heller inte skön att sitta i.

Istället gick jag till Granit som ligger vägg i vägg och köpte några fina terör. Våra tråkiga vanliga tesilar börjar ge upp och dessa tycker jag är riktigt fina och det var ett bra pris på dem.


Jättesnygga terör från GRANIT

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0