Tavlor i Pyrets rum

I helgen finns det ingen återvändo. Det ska regna och då har jag inga ursäkter när det gäller att fixa Pyrets rum. Jag är fantastiskt duktig på att sätta igång projekt men det är alltid min man som får slutföra dem. Å andra sidan är han dålig på att komma igång så vi kompletterar varandra bra. Nu är han inte hemma och därför får jag försöka att göra detta på egen hand. Planeringen inför helgen är att köpa färg. Det blir vitt och flera färger av grönt. Jag verkligen älskar tavlorna från Isa Form och jag håller på att leta efter några fina motiv till Pyrets rum. Givetvis kommer bakgrundsfärgen i tavlorna att bli limegröna. Det häftiga med hennes tavlor är att det går att välja färgskalan precis som man själv vill. Jag ska fotografera lite från rummet i helgen och då får ni se hur långt jag kommit.

Tavlor från Isa Form

Tavlor från Isa Form

Foto: Isa Form

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0