Juicer och smoothies

Usch vad mycket godis jag har stoppat i mig i sommar. Jag har blivit förälskad i en chokladkaka från Fazer som innehåller hallon och torkade tranbär. SMASK! Vet inte om den går att köpa i Sverige då jag köpte mina i Finland då jag var på semester.
Underbar choklad med hallon och torkade tranbär
Foto: CloettaFazer

Nu är det minsann andra bullar. Om jag någonsin ska kunna bli av med mina exra kilon sedan Pyret föddes så måste det till någon ändring. Dessutom måste jag erkänna att det inte känns speciellt sunt med allt godisätande. Känslan av att ha stoppat i sig ett helt paket sockerbitar infinner sig allt för snabbt. Jag har nu bestämt mig för att sluta äta godis och instället ska jag nu ta fram en riktig vikaminkälla ur hyllan. Nämligen boken Pressat 170 juicer och smoothies som Francesca Newby har skrivit. Det boken innehåller riktigt smaskiga recept. Det borde stilla den värsta godis abstinensen.Inom kort får jag ta och visa några favoriter från boken.

Boken Pressat 170 juicer och smoothies

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0