Kakor i en kartong

 
När vår kompis och hennes barn kom hit i söndags hade hon med sig en hel kartong med småkakor som hennes mamma bakat. Hon är värsta hobby konditorn och kakorna har färdats hela vägen från småland till jämtland. Inte illa, eller hur.
 
 
Förra året när vi handlade på Dollarstore hade de en hel pall med saker från Oscar & Clothilde som de sålde till mycket bra priser. Jag köpte glasburken ovan och nu insåg jag att den passar perfekt att ha kakor i.
 
I tisdags stod jag själv och bakade sjuttio hallongrottor och sex kladdkakor då jag, mamma och en annan familj hade fiket här uppe i onsdags. Nu måste jag erkänna att jag är lite smått trött på allt som har med fika att göra och vill börja få i mig lite nyttigheter istället.
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna- Livet med psykisk ohälsa

Så gott

2017-07-14 @ 21:16:50
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0