Bästa galgarna

 
Min garderob började bli lite överfull och då hittade jag dessa fantastiska galgar som hjälpte mig ur mitt dilemma. Jag har alltid trott att kläder blir förstörda av smala galgar och har därför haft breda vitfärgade galgar i trä. Visst, det ser fint ut men tar så sjukt mycket plats. Dessutom är galgarna hala och tunna toppar och blusar trillar lätt av.
 
Biltema hittade jag dessa smala galgar med sammet som är hur bra som helst. De är tunna vilket gör att det blir mycket mer utrymme i garderoben och överdelar och byxor halkar inte av. Ett 5-pack kostar 29.90 kr och det går att köpa till axelkuddar.
 
Ett hett tips till er som vill få lite mer plats för era kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0