Flic

 
 
Tänk att ha en knapp eller två hemma som kan hjälpa dig med en mängd olika saker. Visst, det är höjden av lathet men en riktigt rolig liten pryl. Genom en app går det att ställa in flic så att den gör livet lite enklare.
 
Det första jag skulle göra är att ställa in den så att den kan hitta min mobiltelefon som alltid försvinner. Eller varför inte ställa in den så att den sätter igång musiken hemma när du trycker på den eller bokar en taxi. En flic kan ha tre olika funktioner som kan aktiveras genom ett klick, två klick eller genom att hålla inne knappen.
 
Dessutom går den att fästa på de flesta underlag. Söt är den också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är faktiskt mot lagen att göra reklam på sättet du gör i detta inlägg.

Svar: Jag får skriva om vilka företag, produkter och varumärken jag vill, så länge jag inte får ersättning (i pengar eller produkter) vilket jag inte har fått i detta fall. Om så skulle vara fallet skulle jag skriva att det är ett sponsrat inlägg.
Jag

2015-12-21 @ 02:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0