Årets första semla

 
Idag var det dags för mig att ta mig utanför lägenheten. Det var nästan mission impossible men mamma hjälpte mig och körde mig ner till distriktsköterskan där mitt instickshål skulle rengöras för att få ny tejp och en ny påse. Det gick bra och nu sitter allt på plats igen.
 
När vi ändå var i centrum tog vi en sväng in till Adlibris för att titta på bokrean men det var mer än vad jag klarade av. Jag började må illa och kände mig alldeles svimfärdig. Jag fick hasa mig tillbaka till bilen medan mamma sprang in på Coop för att köpa varsin semla. Måste säga att de var superfärska och riktigt goda.
 
Nu på kvällen har mamma 39 graders feber och hostar som aldrig förr så det blir till att ringa läkaren i morgon och boka en tid till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0