Önskelista

1, Boken Superlicious av Julia Fors och Sofi Fahrman
2, Enjoy Candles
3, Glasbox Elise L
4, Sportarmband till iPhone 6
5, Vitt marmorfat med kant
 
Min man blir nästan tokig när vi varje år ska skriva önskelista. Han kan inte riktigt förstå varför vi vuxna ska ge varandra julklappar men jag tycker precis tvärt om. Kan kanske bero på att jag är som ett stort barn när det gäller just julklappar.
 
Jag klämmer och känner på julklapparna under granen och maken himlar med ögonen åt mig. På min önskelista finns saker som jag verkligen önskar mig men som jag inte unnat mig (förutom träningsbandet till min nya mobil som jag måste köpa själv om jag inte får det i julklapp). Hoppas att tomten tycker att jag varit snäll i år.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0