Att ladda batterierna

 
Idag blev det en lång sovmorgon som avslutade med amerikanska pannkakor, lönnsirap och melon. Maken åkte sedan iväg på killbrunch för att fira P som fyller år och jag kände att jag bara måste komma ut i solen. Det är alldeles för fint väder för att bara sitta inne.
 
 
Jag bylsade på barnen alla kläder och tog med pulkan och snow boben. Vi gick genom skogen till lekplatsen och åkte ner för backen några gånger. Sedan blev det lek och bus i snön. Solen var riktigt varm och jag kände hur batterierna laddades upp. Vilket underbart väder!
 
 
När vi kom hem gjorde vi chokladmilkshake och åt chocolate chip cookies.
 
 
Nu väntar vi på att maken ska komma hem så att vi alla kan gå till gymet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0