Härlig söndag

 
Idag har vi haft en riktig familjesöndag där vi gjort allt tillsammans. Det började med Lillebrors gymnastik och Pyrets dans. Efter det åkte vi hem till familjen E som det var alldeles för länge sedan vi träffade. Deras lille son har blivit över 6 månader gammal och skrattar bara man tittar på honom. Jösses så fort det går.
 
På eftermiddagen traskade vi ner till gymmet hela familjen och barnen lämnades in på barnpassningen. Det finns massor med saker för dem att göra i lekrummet. Själv provade jag en crosstrainer men usch så tråkigt det var. Jag stod ut i 15 min och efter det gick jag istället 2 km på löpbandet i snabbt tempo med uppförslut. Jag skulle egentligen velat springa men maken tyckte att jag skulle ta det lungt idag med tanke på att jag sprang igår och inte direkt är vältränad på den fronten.
 
Nu är det lungt här hemma och maken och jag tittar på P.S I love you. Jag kom just på att det är dags att inventera ljusförrådet nu när det börjar bli mörkt på kvällarna och den rätta känslan för tända ljus börjar infinna sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0