Lunch på Elfviks Gård

 
Idag bestämde jag och min kompis E oss för att vara sjuka tillsammans. Hon opererades förra veckan och är nu sjukskriven. Själv ska jag ta det lugnt och inte belasta min fot men vi kom på att lunch måste vi i alla fall ha. Hon kom och hämtade mig med sin bil och sedan blev det var sin chèvre chaud till lunch medan regnet öste ner utanför. Efteråt blev det fika framför brasan och vi började känna oss riktigt trötta. Det är ändå skönt att få lite tid att prata i lugn och ro då vi är vana med att barnen alltid röjer runt när vi träffas.
 
 
 
När jag kom hem dunkade det som bara den i hälen och jag gick och lade mig en stund. Den här gången gick det inte heller att ha täcket över foten då det gör så ruskigt ont. Det har inte blivit bättre sedan jag var hos läkaren igår utan snarare sämre. Är det inte bättre i morgon bitti blir det en tur till läkaren igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0