Ny köksblandare

Köksblandare FMM 9000E
Gamla blandaren

Köksblandare FMM 9000E
Nya blandaren

Köket som vi har renoverades 2005 av de tidigare ägarna och är verkligen i min och makens smak. Tyvärr har köksblandaren varit det svarta fåret i köket och är varken praktisk eller snygg. Dessutom håller håller den inte heller tätt. Jag har tidigare försökt att få tag i en rörmokare som ska komma och byta den samt fixa blandaren i badrummet men ingen är intresserad. Nu fick jag tag i rörmokaren som föreningen brukar använda sig av och idag har han varit här och installerat den nya. Vår tidigare variant var tydligen inköpt på IKEA och det finns inga reservdelar och därför fick det bli en ny. Kanske inte den vackraste men jag vägrar lägga 5000 kr på någonting så simpelt som en vattenkran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0