Firefly

Maken har köpt en röd Firefly till köket. För några dagar sedan hade jag inte en aning om vad en Firefly var men å andra sidan är jag inte så intresserad av teknikprylar. Bara allt fungerar är jag nöjd men det är maken som får bestämma vad vi ska köpa. En Firefly är en högtalare till en IPod. Denna är tyvärr lite för stor för min smak men den fungerar och är i en riktigt snygg röd färg. Pyret och jag stod och dansade till Robbie Williams idag när vi lagade middag och varje dag när vi kommer hem vill hon att vi ska lyssna på musik.

Jag hade hoppats att jag skulle kunna visa lite fler bilder från köket med alla lampor på plats men det är ju som det är med hantverkare. Elektrikern var här i tisdags och skulle lämna en offert samma eftermiddag. Tror ni att han har hört av sig? NEJ. Självklart inte. Han sa att han skulle kunna göra jobbet i går eller idag men det är ju lite småsvårt då han inte ens har hört av sig. Då maken ringde idag ursäktade elektrikern sig med att han inte hade fått ett pris på dimmern som vi vill ha. Är det så svårt att bara lyfta på luren och säga det? Det ska bli spännande att se när han hör av sig nästa gång. Förhoppningsvis kommer vi att få ljus i köket till jul.

En röd Fireant högtalare för IPod

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0