New York plastmatta

Sedan vi gjorde om i köket och byggarna lade in vårt parkettgolv har vi märkt att golvet är ganska mjukt och att det lätt blir repor eller märken. Lösningen på detta har varit att vi ska skaffa en köksmatta att ha nedanför diskbänken för det är där vi tappar ner saker på golvet. Vi har tittat runt en hel del på olika mattor från plast till bomull och när jag nu fyllde år fick jag ett penningabidrag från mamma och pappa för att köpa just en matta. Igår när jag surfade runt på nätet hittade jag två snygga snurrfåtöljer på EM:s hemsida och när vi idag skjutsade ut min mamma till Arlanda åkte vi förbi en EM butik vid Infracity. På vägen hem stannade vi till men som vanligt (händer alltid oss) fanns inte dessa två fåtöljer i deras butik men vi hittade däremot en plastmatta som heter New York och som var 70 x 300 cm. Den fick istället följa med hem och ligger nu på golvet i köket.

New York plastmatta med vita och svarta stjärnor

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0