Middag på stan

 
Ikväll ska jag in till stan för att träffa några före detta jobbarkompisar och vi ska äta middag på mitt nya favoritställe Napolyon. Hoppas att de tycker att det är lika bra som jag.
 
Skönt att få klä upp mig lite och dagen till ära ska jag faktiskt sminka mig. Är ruskigt dålig på att göra det på vardagar men idag är det dags. Började med en pore mask från MAYBEAUTY och nu är det dags att fixa resten.
 
 
Ska köra på svarta kläder idag och till det mina ormskinnsfärgade pumps.

Kommentarer
Postat av: Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Gillar verkligen Body Shops foundation, smälter in fint på huden ❤

Svar: Håller med. Den är super.
Jag

2017-03-25 @ 16:55:05
URL: http://mariaanderzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0