Förberedelser inför påsken

 
Nu är det bara några veckor kvar till påsklovet. Då åker vi upp till Jämtland för att hälsa på mina föräldrar och förhoppningsvis hänger syrran med familj på. Tyvärr töar det mycket där uppe vilket nog gör att det är ont om snö när vi kommer upp.
 
Jag hoppas att det kommer att bli någon vecka med snö och minusgrader innan vi kommer. Vi är så sugna på att åka skoter, längdskidor och eventuellt lite utförsåkning också. Hur det än blir ska det bli mysigt att umgås och vara lediga.
 
 
Barnen är också peppade på att få presenter från påskharen och jag har börjar förbereda så smått. På Lagerhaus hittade jag fina kaninpåsar och på TGR blev det en girlang med kaniner och små flygande kycklingar. Pekfingret stoppas in i huvudet och sedan drar man kycklingen i benen så flyger den iväg. Kommer att bli väldigt poppis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0