Estelle & Thild Super Bioactive dag och nattkräm

 
Jag läste ett test i måndags som höjde Estelle & Thild Super Bioactive Age Control Serum till skyarna. Just nu har jag ett serum men mina krämer är nästan slut och jag tänkte att jag skulle ta och testa några krämer i samma serie som serumet.
 
Inte helt fel att Apotea dessutom har en kampanj på just Estelle & Thild och jag klickade hem en Super Bioactive Firming Day Cream och en Super Bioactive Recovery Night Cream.
 
Apotea är verkligen fantastiska när det gäller att skicka varor. Jag har aldrig väntat mer än ett dygn innan jag fått mina saker men det står på sidan att det kan ta upp till två dagar. Dessutom är det fraktifritt med Postnord, DHL och Schenker. Hur bra som helst.
 
Ikväll ska jag gå loss på nattkrämen och jag hoppas att den håller måttet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0