Promenad i solen

 
Det är fortfarande mycket att ställa tillbaka efter renoveringen i hallen och köket. Garderobsdörrarna till hallen kommer inte förrän om ungefär 5 veckor och täckskivorna i köket kommer troligtvis upp någon gång nästa vecka.
 
 
För att ta en paus i fixandet tog vi igår en promenad ut på berget i närheten av där vi bor. Det var soligt och fint men det blåste kallt vilket gjorde att vi bara stannade en liten stund på toppen där barnen smaskade i sig sin medhavda matsäck.
 
 
Jag passade på att ha på mig mina nya skor från Walkside som jag köpt genom BestSecret. De är väldigt varma och sköna och jag gillar att de är lite nättare än te.x. UGGs. Det är otroligt skönt att få överblick över alla skor nu när vi har utdragbara skoställ från Elfa i hallgarderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0