Fantastiska tilltugg

 
När våra kompisar var över i helgen bjöd jag på helt underbart smaskiga tilltugg och maken serverade mango bellini. Riktigt lyxigt om jag får säga det själv.
 
Tilltuggen är superenkla och tar bara några minuter att få till. Använd gärna spritspåse och tyll för att få till fina klickar av smetana. Receptet hittade jag för ett tag sedan hos matplasen. De fick toppbetyg av gästerna och jag måste erkänna att jag gjorde några idag också och smaskade i mig framför tv:n när barnen somnat.
 
Detta behövs:
 
En påse OLW stjärnor sourcream & onion
Smetana
Löjrom
Rödlök
 
Lägg ut stjärnorna och spritsa smetana på dem. Toppa med löjrom och rödlök. Supersmarrigt och busenkelt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Helene

Åh stjärnor! Kanske nåt att testa! :D

Svar: Absolut. Försvinnande gott.
Jag

2016-09-12 @ 22:32:14
URL: http://minttu.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0