Brunch på Hotel Rival

 
Idag bjöd min syster mig på brunch på Hotel Rival. Jag fick det i födelsedagspresent när jag fyllde år förra året och nu var det äntligen dags.
 
 
Först tog vi en promenad på söder och jag passade på att köpa lite nytt till min garderob. Sedan tog vi oss till hotellet där vi satt i lobbyn och pratade en stund innan det var dags för brunch.
 
 
Vi beställde in två glas prosecco med hallon och sedan gick vi loss på allt kallskuret som stod uppdukat. Det var riktigt gott och några favoriter var de rökta räkorna med någon form av wasabiaioli och parmaskinkan som jag åt med stora bitar parmesanost.
 
 
Det var alldeles för länge sedan jag och syrran var ute på tu man hand och bara hade tid att prata med varandra. När vi träffas med familjerna är det alltid annat att tänka på och speciellt mina barn som är bra på att dra till sig min uppmärksamhet.
 
 
Nu har vi lovat varandra att vi ska ta oss tid att träffas lite oftare på tu man hand. Nästa gång blir det en shoppingdag tillsammans innan jul för att handla julklappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0