Adventskalender med segisar

 
Här kommer ett litet livstecken från mig men det är inte lätt att blogga då jag inte kan sitta eller ligga och jag har alltid har ont trots alla mediciner jag tar. Det får helt enkelt bli ett mycket kort inlägg.
 
 
Jag vill bara visa de fina adventskalendrarna som min pappa köpte till barnen på ICA Maxi. Varje jul vill barnen ha varsin chokladkalender men då Lillebror tidigare varit mjölkproteinallergiker och nu är laktosintollerant har det inte fungerat med de vanliga som går att köpa i affären.
 
Därför tycker jag det är toppen med dessa från Haribo som innehåller olika typer av segisar. Hoppas att barnen inte tycker om allt så att jag också kan få smaka.
 
Nu ska jag återgå till att ligga och kvida här i sängen men idag har min läkare i alla fall skickat iväg en remiss för en magnetröntgen så vi får se vad det kan leda till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0