Pier 16 på Lidingö

 
Det har varit en riktig mathelg den här helgen och igår var vi ute vid Gåshaga och restaurangen Pier 16. Barnen älskar att springa runt utomhus under tiden vi väntar på maten (givetvis tillsammans med en vuxen). Maten är bra men igår var det lite förvirrat för vår servitris. Dessutom hade de tappat bort vår bokning men det löste sig snabbt.
 
 
Pappa och jag började med att ta in en tallrik med kallskuret och ostar där Pyret åt upp all serranoskinka. Lillebror smaskade parmesanost och resten fick jag och pappa äta.
 
 
Sedan blev det pastarullar med ricottaost, spenat och mozzarella för mig och mamma. Pappa tog entrecote och maken en hamburgare med tryffelmajonnäs. Båda barnen åt speghetti bolognese och Pyret rensade hela sin tallrik och maten fick tio tummar upp.
 
 
Jag orkade faktiskt ingen efterrätt men alla de andra smaskade i sig någonting extra efter maten.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0