Hamburgare på Ruby´s

 
En av kvällarna i New York promenerade vi iväg till restaurangen Ruby´s för att äta hamburgare. Det var en kille i receptionen på hotellet som tipsade om detta ställe och när han berättade om det var han så exalterad att han hoppade på stället.
 
 
Vi blev inte det minsta besvikna och jag måste säga att det var hur gott som helst. Min kompis åt en jättegod hamburgare (Bronte) med fantastiska pommes och jag tog en helt gudomlig kycklingburgare (Blueys) med marinerat kycklingbröst, sallad, ost, sweet chili, tomat och majonnäs. Den kommer jag att leva på länge. Själva restaurangen var jätteliten med stora öppna fönster ut mot gatan och personalen var supertrevlig.
 
 
När vi kom vid sjutiden på kvällen fick vi vänta i 15 minuter på att få bord men det blev lite mer kö under kvällen. Om ni åker till New York kan jag verkligen rekommendera detta ställe och det är bara några minuters promenad från hotellet NobleDEN. Adressen är 219 Mulberry Street.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0