Superrea på jeans

 
Nu har jag börjat packa kläder här hemma då vi snart ska åka upp till Jämtland. Det är ett evigt packande med tanke på att vi åker dit några gånger om året och nu börjar jag sakta men säkert se till att vissa kläder stannar där uppe och inte kommer med hem. Målet är att nästan bara ta med handbagage i framtiden men om jag känner mig själv kommer det nog att blir svårt.
 
 
En kollega till mig tipsade mig om att Cubus har superrea på jeans och jag tänkte att det skulle vara kanon att köpa på mig några byxor som sedan kan stanna kvar på landet när jag åker hem. Jag hittade två tighta byxor (de blåa) och de som har en vanlig jeanstvätt kostade tidigare 399 kr och de andra blå 299 kr. De svarta och mintgröna är av lite rakare modell och kostar i vanliga fall 299 kr styck.
 
Nu kostade byxorna 49 kr styck och det är helt sjukt att jag fick alla fyra för 196 kr. Det blir superbra att ha byxor som väntar på mig nästa gång jag kommer upp.

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Så snygga!!! Kul att de var så billiga!!

2016-07-06 @ 21:51:09
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0