Sommar

 
Det är inte klokt vilket fint väder vi har. Dagarna är stekheta och kvällarna är ljuvliga. På kvällen när det är svalare passar vi på att spela lite spel utomhus med barnen. Igår blev det boccia och idag kubb.
 
 
Jag håller på med mitt projekt under dagarna och idag tog jag mig tid att lägga mig en timme i solstolen. Som sällskap hade jag tidningar, godis och ett glas med iskall Cola Zero. När vi åkte till Skärvången i veckan passerade vi en affär och gick in och handlade. De hade lagt ut en mängd olika inredningstidningar som var gamla (nåja, några var från juni i år) och jag fick ta med så många jag ville utan att betala.
 
Även om de är något år gamla tycker jag att jag kan hitta bra inspiration så några av dessa tittade jag igenom idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0