Nytt överkast

 
Det går sakta men säkert framåt i Pyrets rum. Våningssängen är borta och en ny säng har flyttat in. Sängens fötter är extra höga så att sänglådorna från våningssängen får plats och jag har köpt en hög sängkappa som är 52 cm hög från Sovtex.
 
 
För några veckor sedan fick jag ett mail från Ellos där jag är medlem och det visade sig att jag fick 50% på en produkt hos Jotex. Då passade jag på att köpa överkastet Johanna och jag är hur nöjd som helst. Det är lite rustikt och inte så gullig som det annars lätt kan bli i ett tjejrum. Planen är att resten av inredningen ska blir vitt och grått och troligtvis kommer väggarna att målas puderrosa.
 
 
Först ska vi njuta av semestern som börjar nästa vecka och i höst sätter vi fart med piffandet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0