Jämtland

 
Igår kom vi upp till Jämtland efter en riktigt bra bilresa. Idag har det varit mulet på förmiddgen med sedan har det spruckit upp och vi har en helt vindstilla solklar kväll. Det är så härligt här uppe när det är ljust hela natten.
 
 
Dagen har gått åt till att rensa huset då min farmor bodde här för många år sedan och i morgon är återvinningscentralen öppen och en del saker kommer vi att rensa bort. Det har också hunnits med fotbollsspel utomhus, bastubad och en födelsedagsmiddag hos mamma och pappa där vi firade inte mindre än sex födelsedagsbarn.
 
 
Till dessert fick vi en jättegod hallon och rabarberpaj och irish coffee. Nu ska jag sätta mig och göra matlistan för veckan då vi får gäster både på tisdag och fredag som ska sova över. Kommer att bli hur mysgit som helst.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh, låter som ni har det himla mysigt! Bilden över sjön var förresten jättefin :)

Svar: Tack, det var snällt.
Jag

2016-07-10 @ 22:53:47
URL: http://linneahagstroom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0