Norfolk har flyttat in

 
Lillebrors legosamling ökar för varje dag som går då han älskar att bygga med ritningar och även på fri hand. Då hans rum är litet gäller det att hitta bra förvaringslösningar och när vi var hos en av makens kusiner såg vi att de hade köpt hyllan Norfolk från Jysk till sin son.
 
 
Vi bestämde oss för att köpa en likadan men då jag inte hittade den på nätet ringde jag och fick reda på att den precis utgått ur sortimentet. Jag ringde till butiken i Häggvik och de hade en kvar där priset var sänkt från 1500 kr till 500 kr. Jag fick även en rabattkupong på 100 kr via deras hemsida och jag måste säga att 400kr för en riktigt massig hylla är kanon.
 
 
När vi väl fått in hyllan insåg vi att den skulle passa bättre på ett annat ställe än där vi tänkt oss och det slutade med att vi möblerade om hela rummet och bytte plats på allt. Resultatet blev jättebra och Lillebror är hur nöjd som helst.
 
 
En smart sak med hyllan är att det går att få plats med höga saker på hågra hyllplan vilket inte fungerar i en vanlig hylla. Idag räknade Lillebror sina pengar och insåg att han äntligen har nog med pengar för att köpa en Lego Star Wars Millennium Falcon. Han började dansa, skratta och sjunga av glädje. Nu har vi beställt ett på nätet och han har gjort plats i nya hyllan för sitt älskade rymdskepp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0