Att ta sig utomhus

 
Sedan mellandagarna har jag nästan inte varit utomhus då jag varit sjuk och blev sjukskriven. I morgon är det dags att börja jobba igen. Jag känner mig inte helt frisk men tillräckligt för att börja igen och veckan efter  har jag en uppföljning hos min läkare för att se om det går åt rätt håll.
 
 
Idag åkte vi i alla fall iväg till skridskobanan. Då jag inte har någon ork i kroppen stod jag på sidan och tittade på och hejade på barnen och speciellt Lillebror som försöker lära sig att åka. Pyret tar verkligen på sig rollen som storasyster och håller koll på honom så att han inte trillar.
 
 
För att hinna med eftermiddagens aktivitet tog vi en snabb drive-through på Max (synd att det inte blev Burger King som kom till ön istället) och sedan bar det av till biografen här på ön. Där såg vi Den goda dinosaurien som var riktigt bra. Pyret tyckte att början var riktigt läskig och på slutet satt hon och grät för att det var så sorgligt.
 
 
Ja, det var vår dag och nu gäller det att ta sig samman och lägga sig i tid då det blir en tidig uppgång i morgon vid halv sex tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0