Fodral till tändsticksask av designern Kristina Stark

 
Idag har vi slappat hela dagen förutom en sväng till Täby där vi tittade på stengolv till hallen. Den ska byggas om under tiden vi är i Romme i början av februari.
 
 
På kvällen dukade maken fram lite smask och hela familjen tittade på "Sune på bilsemester" tillsammans. Mysigt, mysigt. På bilden ovan ser ni även en av julklapparna som jag fick av maken. Jag har önskat mig den i tio års tid och nu fick jag den. Det är tändsticksaskfodralet designad av Kristina Stark och det är den stora modellen.
 
I morgon ska jag till distriktssköterskan för att ta bort kompressen på ryggen och förhoppningsvis har såret läkt som det ska. Då får jag för första gången se hur det ser ut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0