Sista semesterdagen

 
Egentligen kan kanske inte en söndag klassas som en semesterdag men i morgon är det dags för jobb igen. Då är det slut på slappa dagar där vi själva kan göra som vi vill och det är slut på sovmornar.
 
Jag kan knappt förstå att jag ska vara på jobbet 06.45 i morgon och jag antar att jag kommer att somna samtidigt som barnen på kvällen i morgon.
 
Idag har vi varit i badhuset vilket är riktigt mysigt när regnet öser ner utanför. Idag lekte Lillebror med Pyret, och en kompis i hennes klass, i den stora bassängen på djupt vatten och det gick jättebra utan armpuffar.
 
 
Nu har även den fina vasen från Ellos fått lite blommor i sig. Tyvärr fanns det inte så många snittblommor att välja på i blomsteraffären men det får duga. Nu ska jag göra en insats och stryka jobbkläderna som hänger i garderoben. Har inte haft dem på mig på hela sommaren vilket känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0