Golf på Strömsunds GK

 
Förra veckan åkte jag, mamma, maken och barnen till Strömsund för att spela golf. Ja, vi vuxna spelade och barnen agerade caddie ibland.
 
 
 
Det var en riktig kanondag vädermässigt och en lagom bris höll de blodsugande djuren borta. Banan är bra om vi bortser från att utslagen är från mattor och greenerna har konstgräs. Jag antar att det är allt för dyrt här på nordligare breddgrader att hålla gräset fint.
 
 
 
Det var i alla fall några mysiga timmar vi spenderade tillsammans och barnen plockade blåbär och de största smultron jag någonsin sett.
 
 
 
Barnens belöning var att få glass på Café Tomten och sedan fick de hälsa på fyra underbart lurviga små valpar som var sex veckor gamla. Pyret ville aldrig gå därifrån och jag måste hålla med om att de var underbart söta.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0