Ranunkler

 
Planen var en lugn helg hemma med en hel del fix i lägenheten men det blev precis tvärt om. Vi blev inbjudna till ett kalas igår och sedan middag hos en annan familj samma kväll. Det är härligt när allt blir sådär kravlöst och spontant. När vi åkte hem på kvällskvisten rullade vi nästan fram av all god fika, mat och dryck som vi fått i oss. Vi vuxna får också ordentigt med tid till att prata då barnen nu är så stora att de roar sig på egen hand och kommer förbi för att visa lite filmer då och då som de gjort tillsammans.
 
 
Till ett av värdparen köpte jag ranunkler som är min absoluta favoriblomma. Denna gång blev det en i kruka och inte som snittblomma. Jag passade även på att köpa ett miniträd till mig själv.
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma Ahlborg

Åhh vilka fina blommor! Hade verkligen blivit superglad om det var jag som hade fått dom :) kramis

Svar: Ja, visst är de fina. Absoluta favoriten.
Jag

2016-04-10 @ 21:32:23
URL: http://wilmaahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0