Att måla bokstäver

 
I fredags hade jag en lunchdate med en kompis och efteråt gick vi förbi Adlibris ganska nyöppnade butik. Den är supermysig med böcker, pyssel, liten caféhörna och platser att bara sitta och slappa vid. Som alltid när jag och min kompis är ute och strosar i affärer köper jag en mängd saker. Jag brukar säga att han är min personal shopper. 
 
 
Butiken hade 20% rabatt på pyssel och då Pyret ska ha en klasskompis på besök i vecka köpte jag bokstäver till dem att måla och en mängd saker som hör till. Det blev färg, penslar, färgskålar, akvarellfärg, pärlor och supergulliga nyckelpigor med tejpkuddar som går att sätta fast på bokstäverna. Det kommer bli jättekul att se hur tjejernas bokstäver kommer att bli.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0