Sugar Nails från Isa Dora

 
Under sommaren har mina naglar varit ett riktigt sorgligt kapitel. Med tanke på att vi ägnade semestern åt att lägga ett nytt ladugårdstak gick naglarna av hela tiden eller skivade sig. Nu är det ordning igen och häromdagen målade jag dem med mitt nya nagellack Sugar Nails från Isa Dora.
 
 
Det blev faktiskt över förväntan då nagellacket ger en häftig 3D effekt och glittrar som sjutton. Dessutom är den otroligt förlåtande att måla med då det inte blir några fula ränder eller andra skavanker. Ska se om jag kan hitta ett annat i en annan färg för att variera lite.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilket fint lack :)

2015-09-09 @ 23:09:04
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0