Pimpade MER flaskor

 
Äntligen fredag! Det har varit en mycket slitig vecka på jobbet och det var otroligt skönt att ta fredag idag. I helgen blir det lite skönt häng med kompisar i lagom tempo. Precis vad vi behöver. Jag ska också surfa runt på nätet för att hitta en utlandsresa som jag, barnen och min mamma ska försöka göra om några veckor.
 
Planen för kvällen var att vi skulle ha en klasskompis till Pyret och hans mamma på middag men de har fått magsjukan och kan inte komma. Vi hade tänkt oss pizza och vi körde på det konceptet även utan gäster. Jag passade på att pimpa två MER flaskor till barnen vilket de tyckte var riktigt roligt.
 
Jag har affären TGR nästan runt hörnet från jobbet och det går knappt att gå in där utan att köpa någonting. I veckan köpte jag ögon och bollar som jag nu dekorerade barnens flaskor med. Otroligt enkelt och mycket uppskattat. Nästa gång ska jag sätt någonting lurvigt på korken som ser ut som hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0