Helgblommor

 
Jag är verkligen inte känd för att ha gröna fingrar och därför är det endast gröna växter som pryder hemmet. Ibland har jag passat på att gå förbi blomsteraffären tillsammans med barnen på vägen hem från skola och dagis för att köpa fina snittblommor till helgen.
 
 
Under sommaren har jag inte känt samma behov av det då vi är ute mycket och har blommor omkring oss och även på balkongen. Nu när hösten och mörkret har kommit är det dags igen att få in lite färg och en liten påminnelse om sommaren.
 
 
Den här gången tog jag faktiskt med mig vasen till blomsteraffären för att få en bukett som verkligen passar. Inte blev det speciellt dyrt heller. För 200kr fick jag buketten, en liten blomma att sätta i den lilla vasen och fyra fina snäckor som presenter till barnen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0