Different Things

 
Då jag jobbar i närheten av T-centralen i Stockholm brukar luncherna alldeles för ofta gå åt till att springa runt i de olika affärerna i närheten. Tyvärr är det inte någon myshopping det handlar om utan jag har ofta en lista på saker som ska fixas och ofta är det någonting till barnen, hemmet eller till mig själv. Det brukar ofta bli besök hos Clas Ohlson, XXL, Stadium, Inter Sport, H&M och Zara.
 
 
När jag senast sstressade fram under sergelstorg/plattan såg jag en helt nyöppnad butik som heter Things. Den var fylld med blommor, prydnader, textilier och en mängd andra fina saker. Jag ska ta mig en lite bättre titt någon dag då jag har lite mer tid med det jag hann se var riktigt fint.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0