AgnesAmelia 30% rabatt

Min favoritbutik på nätet för att köpa bl.a. Voluspa och Enjoy Candles är AgnesAmelia. Nu har de 30% på hela sortimentet så skynda att fynda innan det bästa tar slut. Skriv in koden November i kassan. Erbjudandet gäller till 30 november.
 
 
 
Själv klickade jag hem min nya favvisdoft från Voluspa nämligen Prosecco Bellini (kan också starkt rekommendera Pink Citron), ett nytt ljus från Enjoy Candles och tvättmedel från Washologi. Tidigare har jag använt tvättmedel från Maison Belle för silke och ull men nu ska jag testa detta märke istället för att se om det är bra. Köpte även tvättmedlet som ska få träningskläderna att bli fräschare och inte lukta även efter tvätt vilket jag tyvärr tycker att de kan göra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0