Vilket väder


Är det fler än jag som tycker att det liknar mer höstväder än vårväder nu för tiden? Längtar till dess barnen kan ha sommarkläder och sandaler precis som på bilden ovan med nyckelpigan som är från från förra året.


Jag längtar också till dess syrénerna slår ut och på väg till bussen går jag varje morgon förbi ett hav av just syrénbuskar. När de väl slår ut doftar de himmelskt.

Nä, nu får jag rycka upp mig och hålla tummarna för att det faktiskt blir 18 grader senare i veckan precis som meteorologerna har lovat.



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Visst känns det mer som höst, här vräker regnet ner idag och det är sju grader ute.

Madeleine

2015-05-19 @ 08:22:33
URL: http://vitsvartochlime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0