Marabou Choco Jelly

 
När allt inte är på topp behöver man lite uppmuntran ibland. Precis så är det på jobbet då vi har galet mycket att göra och är kraftigt underbemannade. Tyvärr är detta ingenting som kommer att ändras och då vi sliter på brukar vi passa på att köpa lite smask till varandra ibland.
 
Fikapauser finns inte men att ta en liten godisbit, bulle eller någonting annat vid skrivbordet när vi jobbar är ett alternativ. Igår köpte jag nya chokladkakan Marabou Choco Jelly som kollegorna fick testa. Tyvärr tyckte jag att den var för söt (föredrar själv mörk choklad) och jag tycker det mest var konstigt att ha Jelly i den. Däremot är det lite roligt att den poppar i munnen. När jag var liten hade jag klubbor som jag doppade i någon form av godis som sedan också poppade i munnen. Precis samma sak är det med den här chokladkakan. Lite roligt för barn kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0