Las Columnas

 
Nu ska jag sluta tjata om Spanien men innan jag är klar ska jag tipsa om den restaurang som vi var på i Torrevieja (ligger lite utanför stadskärnan). Den heter Las Columnas och ligger med fin utsikt över havet. Antingen kan man sitta i loungemöbler på en höjd precis vid havet eller längre in mot själva restaurangen som är väldigt fräsch och ganska ny.
 
 
Vår kypare pratade bara spanska men det gick bra ändå trots att vi inte är jättebra på språket. Vi beställde in en del olika smårätter som var jättegoda men det bästa av allt var deras pizza med parmesanost, mozzarella och serranoskinka. Jag har aldrig ätit en godare pizza i hela mitt liv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0