Grattis etiketter

 
När vi skulle iväg på fest i helgen kom jag på att jag saknade etiketter till paketen. Tur att Lagerhaus ligger runt hörnet från jobbet så jag smet in där på vägen hem och hittade några olika varianter. I vanliga fall brukar jag köpa kort som jag överlämnar tillsammans med presenterna men jag har insett att korten kommer bort och då vet inte födelsedagsbarnet vem som har gett vad.
 
 
Mycket smartare är det då med etiketter som går att sätta fast ordentligt. Lagerhaus har flera olika alternativ och de varianter som jag köpte kostar 25 kronor för ett 6-pack. Supersmidigt att ha hemma och bara ta fram när de behövs.
 

 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Brukar själv sätta såna som inte trillar av på paket, men i bland är det kul med kort också.

Madeleine

2015-05-22 @ 09:50:12
URL: http://vitsvartochlime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0