Godispizza

 
Efter en vecka med mycket jobb och sjuka barn var både jag och maken helt slut igår kväll. Jag jobbade sent och mötte familjen på Hemmakväll där vi hyrde filmer och till Lillebrors glädje köpte en godispizza. Jag har tidigare sett en variant som ser ut som en vanlig pizza men denna hade djungeltema och ovanpå "pizzabitarna" låg spindlar, maskar, ormar, ödlor och andra djur.
 
 
Barnen formligen kastade i sig middagen så att de kunde titta på film i Lillebrors rum där de hade pizzakartongen mellan sig och smaskade i sig olika kryp. Tack och lov orkade de inte så mycket då jag kan tänka mig att dessa godisar mest består av diverse E-nummer och annat onyttigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0