Vårkänslor

 
Vill bara börja med att säga tusen tack för alla fina kommentarer om undervattenstårtan. Då jag var inne hela söndagen och fixade inför kalaset missade jag det fina vädret som alla har pratat om idag.
 
 
Därför passade jag på att ta en löptur på lunchen utmed Norr Mälarstrand och solen värmde riktigt ordentligt. När jag hämtat barnen efter skola och dagis tog vi även en tur till vår nyrenoverade park där Lillebror sålde glassar och kakor (pinnar och sandkakor) i kiosken. Vi tittade även på den nya dammen som det går att åka skridskor på när det är vinter.
 
 
Nu ska jag sätta mig ner i soffan och titta på ett avsnitt av True Detective tillsammans med maken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0