TESTAGRAM

 
 
Idag hämtade jag ut min testagram låda. Jag betalar 99 kr per låda och får den hemskickad med nylanserade produkter som har ett värde av mellan 150-200 kr. Det är lika spännande varje gång att öppna lådan och se vad som finns i.
 
 
Den här gången var det sköljmedel från Comfort, Söderte från Twinings (inte ny produkt men de lanserar ett nytt utseende på förpackningen), Tunnbörd Nacho från Mörsjö Deli, Havremjöl från Risenta, Viva Lakrits kristaller från Malaco, Raw protein bar från Superfruit och Denta Fresh pastiller från Läkerol.
 
Under den senaste tiden har testagram kommit varannan månad men planen är att den ska komma varje månad. De är ganska nya på marknaden ännu och det gäller att locka till sig bra nya produkter så förhoppningsvis kommer den snart lite oftare.
 
Nu ska jag ta och piffa till mig lite då maken och jag ska in till stan för att äta middag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en kul grej men är det verkligen ett värde på 99kr tillsammans, kanske högst 50kr

2015-03-28 @ 16:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0