City Trivet Underlägg

 
När jag fyllde år fick jag två jättefina underlägg av min syster med familj. Mina är med texten Stockholm men det finns en mängd olika att välja på bl.a. Paris, Göteborg, Oslo, Köbenhavn,Tokyo och New York. Någonstans såg jag även att det fanns en med texten Gotland. Med tanke på att jag fyller år på sommaren har jag haft dem ett tag men jag har helt glömt att visa er. De är riktigt robusta då de är gjorda i pulverlackerat stål men ändå riktigt smäckra.
 
Underläggen blir så fina nu när vi äntligen har skaffat ett vitt matbord. De syntes inte alls lika bra när vi hade vårt gamla ekbord. De är perfekta "gå bort på middag" presenter till de som redan har allt och de finns att köpa på en hel del ställen bl.a. hos Ohlsson & Gerthel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0