Ballerinaskor från Zara

 
En favoritaffär för att köpa kläder till barnen är Zara. För min egen del tycker jag att en del av deras damkläder är lite för moderna men för barn har de bra klassiska kläder som fungerar i alla lägen.
 
 
Nu när de har rea beställde jag en hel del kläder till både Pyret och Lillebror i en storlek större än vad de har idag så att de har någonting växa i. Jag tog även en sväng på lunchen till butiken och hittade två skor till Pyret. Ett par jättefina och superlätta svarta gymnastikskor och ett par silverfärgade ballerinas.
 
 
Det är nästan så att jag blir lite avis på gymnastikskorna då jag gärna skulle vilja ha ett par likadana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0