The Fall

 
På hösten och vintern brukar jag och maken sluka några serier på tv:n och i slutet av förra året tittade vi klar på House of Cards. Sedan dess har vi inte hittat någonting speciellt förrän vi blev tipsade om serien The Fall som finns på Netflix.
 
Den utspelar sig på Irland och är en psykologisk thriller som handlar om en katt och råtta lek mellan en massmördare och polisen. Jag ska inte berätta för mycket om den för då förstör jag hela storyn men jag kan tala om att den är riktigt bra och de tre sista avsnitten sträcktittade jag och maken på och gick inte och lade oss förrän 01.45 på morgonen. Vi kunde inte sluta titta förrän avsnitten tog slut.
 
Nu väntar vi med spänning på nästa del som började sändas i USA den 16 januari och som lite senare i år kommer till Europa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0